ورود و عضویت
0
No products in the cart.

راهنمای خرید گاوصندوق

مدیر سایت
13 دی 1399
راهنمای خرید گاوصندوق

راهنمای خرید گاوصندوق

در دنیای امروزه افراد بیشتری برای خرید یک گاوصندوق با کیفیت و امنیت بالا میگردند.اما همیشه انتخاب برای خرید تولید گاوصندوق کمی دشوار میباشد و از خود میپرسند که یک گاوصندوق باید چه ویژگی هایی داشته باشد و باید چه نوع محصولی را خریداری نمایند.

ما در ادامه نکات قابل توجه و چند نوع از ویژگی های گاوصندوق ها را به شما عزیزان خواهیم گفت.

خرید گاوصندوق یک امر بسیار مهم و نیازمند دقت و صبر زیادی میباشد که باید متناسب با نیاز خود آن را خریداری کنید. قبل از خرید صندوق خود حتما راهنمای خرید گاوصندوق را به طور کامل بخوانید.

نکات قابل توجه قبل از خرید گاوصندوق

اولین موردی که از نکات خریداری صندوق باید در آن تعمل کرد این است که آن را برای چه مکانی و قرار دادن چه وسایلی میخواهید.

گاوصندوق ها چندین کاربرد دارند.و به دسته هایی شامل گاوصندوق های اداری،خانگی،فروشگاهی،تجاری و صندوق اسلحه تقسیم میشوند.که هر کدام دارای ویژگی های خاصی میباشد.

براساس نیاز شما گاوصندوق ها دارای قابلیت هایی میباشند. اگر شما یک گاوصندوقی برا قراردادن اسناد و مدارک و جواهرات خود در خانه نیازمندید پس یاید سراغ گاوصندوق هایی خانگی ببروید.

و اگر نیازمند گاوصندوق هایی با فضای بسیار برای شرکت ها،فروشگاه ها و اداره ها میباشید. باید سراغ گاوصندوق های سنیگن و فضای زیاد بروید و صندوق های خانگی مناسب استفاده در مکان هایی با حجم کاری زیاد انتخاب خوبی نمیباشد.در خرید هر نوع گاوصندوقی چندین اشتراک وجود دارد.

 پس قدم اول انتخاب گاوصندوق بر اساس نیاز:

قبل از خرید هر نوع گاوصندوقی به فضای موجود در محل کار خود یا منزل دقت فرمایید. و اندازه محلی که میخواهید صندوق را در آن قرار دهید بررسی کنید.

در بررسی حتما ارتفاع،طول و عرض را اندازه گیری نمایید تا متوجه بشوید که باید دست به خرید چه نوع گاوصندوقی بزنید.

قدم دوم دقت در جابه جایی:

یکی از مشکلاتی که همیشه افراد با آن مواجه هستند جابه جایی صندوق ها در صورت تعویض محل خود میباشند.امروزه گاوصندوق هایی با وزن کم به تولید رسیده اند که میتواند این مشکل را برطرف نماید. و همچین فضای کمی را به خود اختصاص دهد.

سوالی که همه ی افراد با شنیدین اینکه یک گاوصندوق سبک میباشد این است که در صورت دزدی سارقان میتوانند آن را به راحتی با خود ببرند اما برای رفع این مشکل نیز راه کارهایی به وجود آمده است.

بیشتر گاوصندوق هایی که وزن کم دارند مجهز به سیستمی میباشند. که بر روی زمین و بر روی دیوار با پیچ های پیشرفته نصب میشوند. و اجازه حمل راحت را نمیدهند. پس در انتخاب صندوق به وزن و قابلیت نصب آن دقت فرمایید.

قدم سوم دقت در نوع قفل:

میدانیم که داشتن قفل بر روی صندوق از مهم ترین ویژگی گاوصندوق ها میباشد که شما عزیزان باید به نوع قفل و کاربرد آن توجه فرمایید.

قفل های نصب شده بر روی گاوصندوق ها از دسته بندی های متفاوتی هستند که شامل قفل دیجیتالی،مکانیکی،رمزی،اثر انگشتی،کلیدی ،کمرشکن، و ترکیبی میباشند که شما باید با توجه به وسایلی که در آن قرار میدهید به نوع قفل توجه فرمایید.

در دنیای امروز افراد به دنبال صندوق هایی هستند که دیگر نیازی به حفظ کردن چندین رقم و گذاشتن رمز درجای امن نیستند.ما به این افراد صندوق هایی که دارای قفل هایی اثر انگشتی که امنیت فوق بالایی دارند را پیشنهاد میکنیم.

اما در مکان ها یا شرکت هایی که نیاز به دسترسی چند نفر و نیازمند امنیت زیاد است .گاو صندوق هایی با چند قفل نیازمند است. که در بعضی صندوق های همزان دارای قفل اثرانگشتی مکانیکی و رمزی میباشند که شما با توجه به امنیت صندوق میتوانید آن را انتخاب نمایید.

امروزه قفل های طراحی شده کیفیت بسیاری دارند اما بعضی از قفل ها ممکن است در اثر حادثه هایی مقاوم نباشند که در ادامه به این موضوع میپردازیم.

قدم چهارم توجه به نسوز بودن گاوصندوق:

در طول زندگی برای همه ی انسان ها ممکن است حوادث غیر منتظره ای مثل آتش سوزی رخ بدهد .که ما بسته به نیازمون و برای انتخاب صندوق باید به ضد حریق بودن آن توجه بسیاری کنیم تا در مواقع آتش سوزی آسیبی به وسایل داخل صندوق وارد نشود.

اکثر گاوصندوق های موجود در بازار بین نیم ساعت تا یک ساعت مقاومت دارند. که در گاوصندوق های گران تر بیشتر میباشد و در برابر گرما یا در دمای 1000 درجه سانتگیراد مقاوم هستند.

برای مقاوم بودن در برابر گرما صندوق ها داری لایه ها فولادی و درب چندلایه هستند. و دارای قفل هایی که کمتر در برابر گرما اسیب میبیند که در این موارد قفل مکانیکی کمترین اسیب را در برابر گرما دارد.و قفل های دیجیتالی امکان دارد که صفحه آن دچار سوختگی بشود.

قدم پنجم ضدسرقت بودن گاوصندوق:

ضدسرقت بودن صندوق یعنی صندوق دارای مکانزیم و زبانه های باکیفیت باشد. و در برابر هر گونه ورود با دیلم و راه های غیرمتعارف ایمن باشد.

زبانه های ثابت و متحرک در صندوق های عامل بسیاری در امنیت این صندوق ها به وجود می اورد.

در بعضی از صندوق ها آژیرهای صدایی تهیه شده است. که در صورت جابه جایی و اشتباه وارد کردن رمز به صدا در می آید.

قدم ششم ضدآب بودن گاوصندوق

در شهرهایی که با طر سیل زدگی و یا رطوبت زیادی دارند باید به این مورد توجه بیشتری شود.در مواردی دیگر نیز ممکن است در شهرهای دیگر خانه یا محل کار دچار ترکیدگی در لوله ها شود. و اسناد و مدارک شما در معرض از بین رفتن قرار گیرد. پس به این نکته مهم بسیار دقت فرمایید.

قدم هفتم وزن و قرار گیری صندوق در جای مناسب :

صندوق هایی را انتخاب میکنید با توجه به مصرف خانگی یا تجاری آن در وزن های مختلفی هستند. که گاوصندوق های خانگی وزن کمتری دارند که به راحتی در خانه جای بگیرد.

گاوصندوق های خانگی را میتوان بر روی زمین ،دیوار ،زیر میزها و داخل کمد ها به راحتی جای دهید. و قابل استتار در هر مکانی میباشند. و قبل از خرید صندوق حتما جای قرارگیری آن را نتخاب و بررسی نمایید.

اما اگر شما میخواهید آن را در فضای داخل خانه قرار دهید گاوصندوق های دکوراتیو وجود دارند که طراح های مختلفی نیاز دارند و میتوان بسته به سلیقه خود آن را انتخاب نمایید.

 قدم آخر قیمت:

خرید صندوق یک امری است که ممکن است در طول چندین سال انجام میشود. پس توصیه میشود گاوصندوق هایی را خریداری نمایید که داری کیفیت و امنیت بسیار بالایی و قیمت مناسب برای شما باشد..و شما بتوانید بدون نگرانی وسایل ارزشمند خود را در آن جای دهید.

یک سوالی که ذهن مصرف کنندگان را درگیر میکند این است که گاوصندوق ها را از کجا تهیه کنند؟

شما عزیزان میتوانید گاوصندوق های را از نمایندگی ها یا خود شرکت ها و از سایت های نمایندگی ها پس از کسب اطلاعات مورد نظر خود انتخاب و خریداری نمایید.

و نکته بعدی که ممکن است ذهن شما را در گیر کند گارانتی و تعویض آن است :

همه ی شرکت های تولید گاوصندوق در ایران و تمامی نمایندگان مرکزی تهران سیف  برای محصولات خود ضمانت نامه ای دارند. که در صورت نیاز از آن میتوانید استفاده کنید و قابلیت عوض کردن قفل و رنگ بر عهده شما عزیزان میباشد. و تمام قطعات صندوق ها را میتوانید در صورت نیاز عوض نمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره فوری
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • Add to cart
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه